21 mar. 2013

Despre mine/ About me

Numele meu este Alex , locuiesc în oraşul Hunedoara- România, am studiat  ştiintele economice în liceu iar în prezent urmez cursurile Şcolii Postliceale Sanitare din Hunedoara la secţia '' AMG '' (Asistent Medical Generalist) şi tot odată la Şcoala Postliceală din cadrul Liceului Economic '' Emanuil Gojdu ''-Hunedoara la secţia  '' Ghid Turistic ''.
Îmi place foarte mult muzica, în timpul liber îmi place să mă implic în diverse acţiuni voluntare/caritabile, ca atare sunt unul din membrii '' Asociaţiei Flacăra Speranţei '', de tip ONG ( unde îmi dedic o altă  parte din timpul meu slujind lui Dumnezeu ),oferind ajutorul meu în proiectul '' Dezvoltare în felul meu '' copiilor din Scoala 9 ( Micro 7) la temele de casă a acestora, tot odată oferind meditaţi la câteva materii la care aceştia întampină dificultaţi în ceea ce priveşte participarea lor în învăţământul primar.  Mă  implic direct în ajutarea şi sprijinirea unei Case de Copii ( destinată  pentru orfani cu nevoi speciale) unde obişnuiesc  să-i scot pe copii afară din mediul lor , la o prăjitură, la un film,etc. Încer să discut cu ei despre felul în care Dumnezeu îi iubeşte şi are un plan special pentru fiecare din ei .
Pentru moment mă rezum la ce am scris, si privesc înainte cu scopul de a împartăşi cu voi momentele frumoase pe care Creatorul mi le va oferi.
 Fiti binecuvantati! :)


Un comentariu:

  1. Felicitări şi la ... cât mai multe postări. Pe noi ne găseşti la
    adouasansa.blogspot sau la flacarasperantei.blogspot

    RăspundețiȘtergere